Heipparallaa!

Minä tein tänään uuden blogin, sen nimi on Maddien Ihmemaa. Käykää ihmeessä! Mutta älkää luulko, että poistaisin tämän, sillä minä en. Täällä kerron kaikista nukeistani, mutta siellä kerro Maddiestä..jonka tilasin Lekmeriltä...Iiiiik!!!! Ihanaa minä saan Maddien ja siskoni Ravenin. :) Muuten käykääpä kurkkaamassa siskoni uusi blogi, joka on kertoo Ravenistä.

     Joka tapauksessa minä käyn eniten täällä, ja laitan pian paljon kuvia Maddiestä, jonka saan ja teen sille profiilin tännekkin. Onhanse minun ainut EA-nukkeni...ja viimeinen nukkeni, jonka ostan.

     Tässä kuva piristämään synkeää päiväää!

DSCN1965-normal.jpg 

Tässä on kaikki nukkeni tällä hetkellä. Eikös ole söpöjä. :3

Jee, Putous alkaa tänään! :D Minä voin joskus kertoa hahmoista, jossain postauksessa, jos joku ei olisi katsonut Putousta. :) Putous on lempi ohjelmani, entä teidän?

   Huomasitteko blogini uudistukset? Pidättekö? Toivottavasti pidätte. :)

Hyvää viikon loppua kaikille ja muistakaa katsoa Putous! ;)

  T: Mapemaddie