Moikka! <3

En ole pitkään aikaan taas käynyt, mutta nyt teen tällaisen pika-postauksen. :) Huom! Käykää kurkkaamassa sivuillani siellä on jotain uutta. ;) Ja käykää myös toisessa blogissani: Maddien Ihmemaa.

   Minulla on tällä hetkellä 35 nukkea, 11 "pikkuista" ja 4 "zombia". Kuinka monta nukkea teillä on? Onko teillä EA-nukkeja/nukke? Kuinka monta MH-nukkea teillä on, jos on? Kertokaa. :)

Kuka on paras hahmo MH:ssa ja EA:ssa? Minusta Monster High:issa parhaat ovat: Frankie Stein ja Cleo de Nile. Ever After High:issa taas: Madeline ja Apple.

Pidätkö Putouksesta? Minä pidän, ja se on paras ohjelma. :)

DSCN2509-normal.jpg

Pidätkö talvesta? Minä pidän, mutta taidan kuitekin olla enemmän kesä ihmisiä. :3 Are you a Royal or a Rebel? Minä ainakin olen luutavastikkin Kuninkaallinen. :)

  Tässä oli varmaan tarpeeksi tältä päivältä, joten palaan taas pian. :D

        Terveisin Mapemaddie