Hei taas! :)

Minä jatkan nyt stooriani tai oikeastaan tämä on vika osa, en tykkää tehdä kamalan pitkiä, niinkuin siskoni. O_o

luku 4. Perintöpäivä

Tänään oli se päivä kun tekisin lopullisen päätökseni. Päätöksen, joka oli iso ja vaikea. Mutta toisaalta sovin jo asioita Ashlynnin kanssa...silti en ole varma tästä. Mutta nyt minun piti miettiä mitä laittaisin päälleni perintöpäiväksi, eli täksi päiväksi. Kaappini oli pullollaan hienoja vaatteita, siksi päätin kysyä Ashlynniltä :" Minkä minä laittaisin?" Ylellisessä puvussa oleva kämppäkaverini sanoi: " Noh, ehkä tuo jossa on glitteriä." Nyökkäsin ja aloin pukeutua, sillä juhlaan on vain puoli tuntia. 

Kun olimme valmiita matkalla meitä vastaan tuli Blondie ja hän tuli luoksemme:" Näytätte hyviltä, mutta Briar haluaisin puhua kanssasi kahden kesken, jos sopii." Ashlynn nyökkäsi ja lähti juoksu jalkaa muiden perään. Hetken hiljaisuus oli minusta jotenkin ahdistavaa, mutta lopulta Blondie sai sanat suustaan:" Briar, et sinä ole tuollainen. En tarkoita pahalla, mutta sinulle näemmä tärkeämpi on...Hop..Hopper kun minä ja Apple." Mietin hetken mitä sanoisin, koska nuo sanat sai minut sanattomaksi, mutta ennen kuin kerkesin vastaamaan hän oli jo häipynyt. Koko matkan minulla oli pahan maku suussa.

Kun rehtori aloitti puuheensa minä juttelin Ashlynnin kanssa yhdessä tästä asiasta. Sillä muuten olisin nukahtanut rehtorin puheen aikana, koska se kesti vartin. Ja niinkuin oli aina ollut lavalle astui ensimmäisenä Lumikki tarinan perilliset. Niinpä Apple aloitti puheen:" Minä olen Apple White Lumikin tytär ja minä lupaan toteuttaa kohtaloni seuraavana Lumikkina!" Kaikki hurrasivat ja samalla Applelin eteen ilmestyi avain, joka avasi kirjan josta hän näki kohtalonsa, Apple itki melkein ilosta. Sitten hän otti kynän jolla hän kirjoitti nimensä kirjaan ja taas kaikki hurrasivat. Apple kumartui ja meni lavan toiseen päähän rehtorin kanssa. Seuraavaksi lavalle astui Raven, joka vihasi tätä päivää, mutta hän aloitti:" Minä olen Raven Queen  pahan kuningattaren tytär ja minä lupaan toteuttaa kohtaloni ...(huokaus) seuraavana pahana kunigattarena..." Oli hiljaista ja samassa ilmestyi avain, joka avasi kirjan josta Raven näki kohtalonsa ja sitten hänen eteensä tuli kynä, mutta hän ei ottanutkaan sitä vaan läimäisi kirjan kiinni ja sanoi rehtorille:" Minä en kadonnut sinä valehtelit meille kaikille!" Rehtori oli häpeästä kauhussaan ja samassa Apple itki:" Miten sinä kehtaat minun onnellinen loppuni.." Raven puhui hänen pälleen: "Hei etkö ymmärrä, että kohtalo ei olekkaan pakko pullaa vaan valhetta, rehtorin keksimä juttu! Ja sitä paitsi, kun sinä olet kuninkaallista sukua sinä pääset ilman kohtaloasikin kuningattareksi."Apple sätkähti, ehkä viimein hän tuli järkiinsä, niinpä hän tiuskaisi rehtorille:" Olet valehdellut meille kaikille joten ala laulaa!" Minäkin nousin ylös Ashlynnin kanssa:" Hei, mehän saammekin raukkautemmme!" Blondie tuli luokseni ja sanoi:"Ollaan ystäviä!" Nyökkäsin aurinkoisena. Mutta rehtori alkoi vihdoin kertoa totuutta:" Kuulkaa kaikki! Olen pahoillani tästä kaikesta...kun asiat ovat niin, että minulla on veli, jonka olen lukinnut koulun alapuolelle..ja hänellä oli idea satujen säilyttämiseksi ja minä halusin kuitenkin, että tämä perinne jatkuisi...ja näi tässä kävi.. ehkä olisi aika hänen idealleen, siis, että kaikki kerran vuodessa kokoontuisi kunnioittamaan tätä tarinaa, no voin vain sanoa, että kiitos Raven toit minutkin järkiin! Ja minä pyydän tuhannesti anteeksi" Kaikki sanoi yhtä aikaa:" Sinä saat kyllä anteeksi, jos tuot veljesi tänne!" Rehtori hymyili ja lähti matkaan.

Pitkän ajan päästä hän tuli ja veli mukanaan monet meni jututtamaan häntä, mutta minä puhuin Applelin kanssa:" Ollaanhan vielä ystäviä?" Apple halasi minua:" Tietysti! Mutta nyt on mentävä puhumaan Ravenille." Minä taas puolestani menin Hoperin luo, koska tiesin, että nyt oli kaikki hyvin ja sanoin hänelle hymyillen:" Hopper minä rakastan sinua!" Hopper sanoi samaa minulle ja sitten kaikki huusi iloiten:" Loppu on vasta alkua!"

Siinä oli tämän stoorin loppu toivottavasti pidätte! :3 Ja hei, kommentteja pliis! <3

Sapen%20ja%20Mapen%20kamera%203%20103-no

Tässä kuva ruususta. :)

Mukavaa viikon loppua kaikille! 

T: Maddie