Hei taas! <3

Anteeksi kun en ole kirjoitellut vähään aikaan, mutta nyt jatkan taas tarinaani.

Luku 2. Rakkautta ilmassa

Viikot oli vierineet silmieni edessä, kun olin miettinyt sitä outoa tunnetta sisälläni. Mutta nyt olin musiikin tunnilla, jolloin minua väsytti se oli vika tunti ennen ruokailua ja olin jo aivan nukahtamisen partaalla ja sen selvästi huomasi vierellä istuva Cupid, joka kysyi: " Onko jokin vialla olet niin väsyneen näköinen." vastasin haokotellen: " Minä nukahdan vaikkei olisikaan mikään hätänä... ole katsos prinsessa Ruususen tytär." Cupid vaikeroi: " Niin tiedän sen, mutta... Ashlynn kertoi, että olet käyttäytynyt todella oudosti.." pyöräytin silmiäni: " Miten niin? Olen ihan oma itseni!" Apple istui toisella puolella ja ryhtyi keskusteluun mukaan: " Kuule minusta sinä olet ollut paljon huoneessasi, enkä ole saanut sinua vielä kertaakaan ostoksille tämän lukuvuoden aikana, olen huolissani... ja Blondie myös!" Nousin ylös ja juoksin pois luokasta en kestänyt enään kuunnella heitä, koska tiedän itsekkin oikeasti, että olen käyttäytynyt oudosti enkä mahda sille mitään, kun on koko ajan perhoset vatsassa, jos näen hänet, siis Hopperin. Ja minä en missään nimessä halunnut Applen tai Blondien tietävän siitä mitään.

Olin huoneessani piilossa kunnes tajusin, että ruokailu oli jo alkanut vartti sitten ja, että minulla oli kamala nälkä. Nuosin sängystä ja kävelin varovaisesti ruokalaan, sillä minun piti toivoa, että musiikin tunnin opettaja ei olisi huomannut yhtäkkistä lähtöäni ja, että Apple tai Blondie ei huomaisi minua. Kävelin hipi hiljaa ruoka jonoon ja otin tarjoittimen ja lautasen. Vähän ajan päästä oli ottanut vain yhden leivän ja mansikka mehua, sillä minulla ei ollut enäään nälkä, koska näin Hopperin juttelemassa muiden poikien kanssa. Sydämmeni pomppi taas ja jähmetyin paikalleni. En tiedä kuinka kauvan siinä seisoin, kuin lopulta hän tuli mi..minua kohti! Kävelin hiljaa hänen viereen ja sanoi: " Etkö aijo syödä ystäväsi on ainakin vielä tuossa pöydässä. Minä olisin tahtonut toisinaan vajota maan alle, mutta minä päätin katsoa hänen kasvoja se sai minun sydämmeni pappaamaan konemmin lopulta vastasin: " Ööö..minulla eiole nälkä.." juuri kun olin kääntymässä jostain lensi päälleni jonkun ateria, hernekeittoa! Minä häpesin silmät päästäni, mutta Hopper ojensi minulle paperia, jolla voisin kuivata kasvoni hymyilin, vaikka olin itkun partaalla. Hopper hymyili takaisin ja katsoi vihaisena kohti Madeline Hatteria(hullunhatun tekiän tytär), joka kipitti minua kohti hän ojensi pyyhkeen ja sanoi anellen, kun hänen perässään tuli Raven :" Olen todella pahoillani, se oli vahinko, eikä tule toistumaan." hymyilin anteeksi annon merkiksi vaikka todellisuudessa olin yhä aika vihainen. Hopper tuli kanssani huoneeseeni, joka oli onneksi tyhjä tällä hetkellä hän kysyi auttavaisena:" Voinko olla vielä olla jotenkin avuksi?" vastasin:" Olit minulle jo suuri apu!" Hopper hymyili ja lähti pois. Nyt minä tiesin varmana mikä koko ajan minulla on ollut: olen rakastunut Hopperiin, mutta sitä en kerro kenellekkään ennen kuin olen kertonut sen Hopperille, mutta kysymys kuuluikin miten tekisin sen? Ajatukseni harhaili kaikkialla kunnes Apple astui huolestuneena huoneeseeni:"Näin mitä ruokalassa tapahtui oleyko kunnossa?" nyökytin odattaen mitä Apple vielä lisäisi, niinpä hän jatkoi:" Kun tämä oli sinulle raskas päivä ajattelin haluaisisitko kanssani kaupoille? Vastasin harkitsematta:" En." Apple järkyttyi ja tiuskaisi:" Et ole pitkään aikaan tehnyt mitään kanssani ja sinä vastaat aina nykyään "ei" tähän kysymykseen! Mikä sinua vaivaa Briar?" Hetken hiljaisuuden jälkeen vastasin:"Minua ei vaivaa mikään, jos sinulla ei ollut muuta lähde pois!" Apple itki:" Minä kun luulin, että olemme parhaat ystävät..." käännyin:"Anteeksi en tiedä mikä minuun tuli, kuule tehdään vaikka pyjama bileet!" Apple kummasteli hetken ja mutisi:" Minä menen kaupoille Blondien kanssa, anteeksi, mutta...en halua nähdä sinua vähään aikaan." Katsoin hetken aikaa hänen peräänsä ja sitten sain idean, jos Apple ei halunnut olla kanssani niin ehkä Hopper halusi.

Vartin päästä olin kysynyt kahvilaan menemistä Hopperilta ja se kävi hänelle. Kahvlassa juttelimme kaikkea ja meillä oli super hauskaa. Kun palasimme koululle lupasimme toisillemme, että ilta uusittasiiin joskus. Yöllä näin ihania unia minusta ja Hopperista, jossa kuului sanat:" Kerro tunteesi!" minua mietitytti miten pystyisin siihen, se voisi olla ystävyyden loppu.

Toivottavasti piditte jatkoa tulee mahdollisimman pian! :3

Ja muuten hyvää halloweenia <3

T: Maddie